معرفی انیمیشن | دوستی  با هیولای دریا «THE SEA BEAST»
  • کد مطالب: ۱۸۵۰۷۵
  • /
  • ۰۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۲

معرفی انیمیشن | دوستی با هیولای دریا «THE SEA BEAST»

بیشتر انیمیشن‌هایی که تاکنون به موضوع هیولاها و قهرمانان گذشته پرداخته‌اند بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند. انیمیشن «هیولای دریا» هم یکی از همین داستان‌های جذاب را روایت می‌کند.

سعید جلائیان بخشنده - بیشتر انیمیشن‌هایی که تاکنون به موضوع هیولاها و قهرمانان گذشته پرداخته‌اند بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند. انیمیشن «هیولای دریا» هم یکی از همین داستان‌های جذاب را روایت می‌کند.

این انیمیشن داستانی به تقابل و سپس دوستی بین هیولاهای دریا و انسان‌ها می‌پردازد. در ابتدای قصه‌ی هیولای دریا، با دریایی طوفانی روبه‌رو می‌شویم که در آن یک کشتی مشغول سوختن و غرق شدن است.

از میان همه‌ی مسافران آن، تنها یک دختربچه به نام می‌زی را می‌بینیم که برای نجات جان خود تلاش می‌کند بر روی یک تخته‌ی چوبی جای بگیرد.

می‌زی درست وقتی موفق می‌شود که یک هیولای بزرگ از زیر او و کشتی عبور می‌کند و در ادامه شاهد غرق شدن کشتی هستیم. پس از آن، قصه ما را به یتیم‌خانه‌ای می‌برد که می‌زی در آنجا مشغول خواندن یک داستان درباره‌ی هیولاها و انسان‌هاست.

در ادامه‌ی داستان، به دریا باز می‌گردیم، یک شکارچی ماهر و معروف به نام جیکوب وجود دارد. جیکوب در این کشتی دستیار ناخدای کشتی است و رابطه‌ی نزدیکی با ناخدا دارد.

او درست زمانی که در یک‌قدمی شکار طوفان سرخ بودند، ناخدا روز را متقاعد می‌کند بین رسیدن به هدفش و نجات سرنشینان یک کشتی دیگر، کار درست یعنی نجات سرنشینان کشتی را انتخاب کند.

در ادامه‌ی داستان، می‌زی و جیکوب می‌فهمند ابتدا این انسان‌ها بوده‌اند که جنگ با هیولاهای دریا را شروع کرده‌اند.

آن‌ها نه‌تنها از گرفتن انتقام دست می‌کشند بلکه با هیولای سرخ که هدف اصلی آن‌ها بوده است دوست می‌شوند و برای نجات جان او خودشان را به خطر می‌اندازند.

 

هیولای سرخ: 
THE SEA BEAST

سال تولید: 
۲۰۲۲

کارگردان: 
Chiris Willams

کشور سازنده: 
آمریکا

شرکت تولیدکننده: 
Netflix

زمان: 
۱۱۵ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.